Artikel‪» NeuFahrzeuge‪» Crossit ja endurot‪» Cfmoto‪»

CFMOTO CX-2E lasten sähköcrossi

CFMOTO CX-2E lasten sähköcrossi

CFMOTO CX-2E lasten sähköcrossi
CFMOTO CX-2E lasten sähköcrossi
CFMOTO CX-2E lasten sähköcrossi
CFMOTO CX-2E lasten sähköcrossi

Preis
1 690,00 + versand- und Zahlungskosten
MwSt. im Preis enthalten 25.5 %
Vip-Kunden bekommen keinen Rabatt für diesen Artikel


Anzahl
stck



Salo0 stck
Salo ajoneuvovarasto0 stck
Im Onlineshop erhältlich0 stck

Bestellungscode
CF-MC-EV-CX-5E

Siehe auch
Lastenmönkijän/-crossin luovutushuolto
Lastenmönkijän/-crossin luovutushuolto
+99,90 €


Sie können nur so viele Produkte bestellen, die wir auf Lager oder auf dem Weg zu uns haben.
Verfügbarkeit
Ungefähr 5 - 10 tag(e) seit der Bestellung. Die Zuverlässigkeit der Schätzung ist ziemlich gut.

Verfügbarkeit auf Lager
Ich möchte benachrichtigt werden, wenn dieser Artikel auf Lager ist


Artikelbeschreibung

Helppokäyttöinen ja laadukas pikkucrossi?

CFMOTO:n valmistama CX-2E vastaa tulevaisuuden crossikuskin tarpeisiin. Tämä sähköinen pikkupistooli sopii erinomaisesti ajoharrastuksen aloitukseen ja on edut bensacrosseihin on huomattavat.

Miksi ostaisin sähköcrossin?

Ensinnäkin sähköcrossi on lähes äänetön. Tämä mahdollistaa ajon takapihalla, vaikka naapuri olisi ihan vieressä.

Lisäki sähkömoottori on huoltovapaa. Ei öljynvaihtoa, ei venttiilivälysten tarkistuksia tai männänvaihtoa. Huolto rajoittuu pesuun, ketjunrasvaukseen ja latailuun.

Mitä vielä? Lasten sähköcrossia on todella helppo ajaa. Ei vaihteita, ei 2T moottorin tehopiikkiä, vaan tasaista ja säädettävää tehoa.

Sähkön etu on se, että sen tehoa todella säätä. Eli voit helposti valita tehoalueen ja huippunopeuden ilman, että moottorin luonne kärsii.

Kun polttomoottorista pikkucrossia rajoittaa kaasust, se myös vaikuttaa pyörän toimivuuteen. Polttomottorissa tehoalue on hyvin suppea, mutta sähkö vääntää kokoajan tasaisesti, eikä rajoittaminen syö kokonaan menohaluja.

Jos siis puntaroit sähkön ja polttomoottorin välillä, on sähkö todennäköisesti parempi vaihtoehto.

Lataus tapahtuu mukana tulevan laturin avulla normaalista pistorasiasta ja latas kestää noin tyhjästä täyteen. Toki akkua on hyvä ladata mahdollisimman usein, eikä sitä kannata päästää tyhjäksi asti.

Bensamoottorivehkeissä tutulla tankin korkin paikalla on näyttö, josta näet akun varaustason, tehoasetuksen 1-3 ja "READY" tilan, joka tarkoittaa sitä, että voit lähteä ajamaan. 

Tehoalueet:Aloittelija-asetus 15km/h (tehdasasetus) Taso 1 15km/h, Taso 2 26km/h, Taso 3 36km/h

Siinä näytön alla on näppäin, josta voi vaihtaa ajomoodia ja virtakytkin on numeromaskin takana.

Myös ns. "tapponaru" eli magneettinen hätäseis, jonka saa kiinnitetty kuskiin ja joka sammuttaa koko laitteen irrotessaan ohjaustangosta.

Ominaisuudet:

3 tehoaluetta (vaikuttaa huippunopeuteen ja tehoon)
Aloittelija-asetus tehdasasetuksena = helpot ensimetrit uudelle kuskille
Lataus normaalista pistorasiasta (10-80% noin 4h)
Toiminta-aika parhaimmillaan 60min
Lähes huoltovapaa tekniikka (vain kulutusosien vaihto)

Tekniset tiedot:

Moottori

Moottorityyppi Sähkömoottori
Maksimiteho 1200W
Enimmäisvääntömomentti 6.4Nm
Maksimi toiminta-aika: 60min
Akku Litium, 48V/24Ah
Akun kapasiteetti 1,15kWh
Latausaika 0-100% min. 5h, 10-80% 4h
Voimansiirto Ketju
Toisiovoimansiirron välitys 72:13
Käyttölämpötilasuositus 5-40 astetta celsiusta

Mitat

Pituus x Leveys x Korkeus 1330x610x789mm
Istuimen korkeus 550mm
Akseliväli 952mm
Omapaino 49kg
Max kuorma 79kg
Ohjauspään kulma 34°

Alusta

Runko: Teräsputki, kaksinkertainen kehikko
Hydrauliset levyjarrut
Jousitus edessä: Teleskooppi 31mm halkaisija
Iskunvaimennus takana: Monoshock, säädettävä jousen esijännitys
Renkaat etu/taka 2.50-10
Pinnavanteet


Die geschätzte Größe des verpackten Artikels oder die Größe der Verpackung 1550 x 989 x 665 mm.


Gewicht
56 kg
(mit der Verpackung 70 kg)


Garantie
12 Monat(e)


Herkunftsland
China


Kommentare
Hinterlassen Sie einen Kommentar

Marke