Artikel‪» NeuFahrzeuge‪» Crossit ja endurot‪» Talaria‪»

Talaria Sting L1e

Talaria Sting L1e

Talaria Sting L1e
Talaria Sting L1e
Talaria Sting L1e
Talaria Sting L1e
Talaria Sting L1e
Talaria Sting L1e

Preis
4 190,00 + versand- und Zahlungskosten
MwSt. im Preis enthalten 25.5 %
Vip-Kunden bekommen keinen Rabatt für diesen Artikel


Anzahl
stck


Auf Lager
Salo2 stck sofort
Salo ajoneuvovarasto0 stck
Im Onlineshop erhältlich2 stck sofort

Bestellungscode
TAL-STI-L1E-B
Verfügbarkeit
Sofort

Verfügbarkeit auf Lager

Der Standort Salo: Geschäft Fahrzeuge, Esillä


Artikelbeschreibung

Räväkkä sähköpistooli poluille ja pensaikkoon! Talaria STING on mopoksi rekisteröitävä sähköcrossi, joka on tolkuttoman hauska laite ajaa. Mielensä pahoittajat on ihmeissään kun ei näistä kuulu oikein mitään ääntä.

Pointti näissä on se, että on otettu sähkömaastopyörän ja perinteisen crossin parhaat puolet. Näistä aineksista on syntynyt offroad-pyörä, jota on helppo ajaa ja jonka ylläpito on vaivatonta.

Ei enää venttiilien tarkistuksia, männänvaihtoa, 2T bensan sekoittelua ja moottoriremontteja.

Sähköcrossin huoltokohteiden määrä on ihan minimaalinen, kun verrataan polttomoottorivehkeisiin. Keskity ajamiseen, älä huoltamiseen ja osta Talaria.

Sähkömoottori tuottaa välitöntä voimaa ja upean väännön. Kevyt runko ja hyvä alusta tekevät Talariasta erinomaisen pelin enskapoluille ja radoille. Tehoa on vaivatonta säätää tilanteen mukaan ja kytkintä ei tarvitse luistattaa. Sähkömoottori ei stumppaile.

Parhaimmillaan tällä voi 70km körötellä, mutta maastoon nämä on ensisijaisesti tehty. Siellä vetelee ajosta riippuen tunnin jos toisenkin, eli saattaa kuskin akku olla ensin tyhjä.

Talaria pesee mennen tullen 4T ja 2T mopot niin suorituskyvyllään kuin ominaisuuksillaan.

Esimerkiksi Enduron maailmanmestari Eero Remes ajaa tämän saman laitteen kanssa kilpaa enduroa ja pärjäisi hyvin isojenkin bensa endurojen sarjoissa.

Kuinka monta Derbiä tai Kisbeetä olet nähnyt SM endurokisassa?

Tyhjästä täyteen akku latailee nelisen tuntia, mutta sähköpelejä kannattaa aina ladata kun on mahdollista ja pyrkiä pitämään varaustaso ylhäällä.

Kun ostat Talarian Takatalosta, on se valmiiksi kasattu ja luovutushuollettu, eli tarkisettu, läpikäyty ja koekäytetty. Näin varmistut siitä, että se on täydessä iskussa ja valiina ajoon.

Tekniset tiedot:

Moottorityyppi: PMSM (Permanent Magnet Synchronous Motor)
Sijoitus: Keskelle asennettu
Moottorin ulkohalkaisija: 180mm
Akselipituus: 120mm
Jäähdytysjärjestelmä: Ilmajäähdytteinen
Nimellisjännite: 60V (DC)
Nimellisteho: 3000W
Maksimiteho: 6000W (3500w 45 km/h nopeudella rajoitettu Eeg-säädölle)
Maksimivääntö: 34N.m
Vääntö takapyörällä: 284N.m
Välityssuhde: 8.35
Ensiöveto: Kiinteä vaihdelaatikko
Toisioveto: Ketjukäyttöinen

Akku:

Kapasiteetti: 60V / 38.4Ah
Mitat: 170X140X380mm
Paino: 12.85kg
Akkukennot: LG 21700kenno (5000mAh/kenno)
Näyttö: TFT
Ajovalot: LED
Akun regenerointi: 4-portainen säätö
Laturi: 60 V/10 Ah
Latausaika 0-100%: min. 4h

Runko:

Materiaali: Alumiini
Etuhaarukka: DNM-etuhaarukka 204 mm joustolla
Takaiskunvaimennus: Fastace multilink
Vatneet: 19" Pinnavanteet edessä/takana
Renkaat: Eteen: 70/100-19; taakse: 80/100-19
Rengasmerrki: CST
Jarrut: Levyjarrut edessä/takana
Maksiminopeus: 45 km/h (rajoitettu Eeg-säädölle)
Toimintasäde: noin 70 km 40 km/h nopeudella
Maksimikuorma:100kg
Maksimi kaltevuuskulma: 70%
Nettopaino: 68 kg (sis. akku)
Mitat: 1890mm x 815mm x 1155mm
Istuinkorkeus: 870mm
Akseliväli: 1250mm
Ohjaustangon leveys: 760mm
Maavara: 300mm
Takuu: 2 vuotta rekisteröidyille katukäytössä

Takatalo on Talaria sähköcrossien valtuutettu jälleenmyyjä Suomessa. Kauttamme saatavilla kaikki alkuperäiset varaosat.


Die geschätzte Größe des verpackten Artikels oder die Größe der Verpackung 1890 x 1155 x 890 mm.


Gewicht
68 kg
(mit der Verpackung 78 kg)


Garantie
24 Monat(e)


Herkunftsland
China


Kommentare
Hinterlassen Sie einen Kommentar

Marke